Jak cvičit s trenažéry inCondi?

Jak správně cvičit s inCondi stroji?

  • Pokud chcete dosáhnout snížení váhy, cvičte ráno na lačno.
  • Cvičíte-li na trenažéru inCondi během dne, naplánujte si to 2 – 3 hodiny po jídle.
  • Na začátku se rozcvičte a na závěr protáhněte – je to nutné k regeneraci sval

Tipy na cvičení s trenažéry

Cvičením na trenažérech (rotopedy, elipticaly, recumbenty, běžecké pásy) chceme nabírat fyzickou kondici, nebo zhubnout. Cvičit můžeme také pro radost z pohybu, ale častější je stanovení si cíle.

Jak zhubnout cvičením na trenažérech?

Nejlépe je trenažér využívat ráno na lačno, kdy jsou zásoby glykogenu (krevního cukru) v těle po nočním spánku na nejnižší úrovni, v důsledku čehož musí tělo mnohem dřív sáhnout do tukových zásob. Pokud nemůžete (nebo se vám nechce) cvičit ráno, cvičte tak 2-3 hodiny po jídle.

Cvičte tak 3-4x týdně (obden), pokud se cvičením začínáte, je nutné nabrat fyzickou kondici, abyste pravidelné cvičení vydrželi.

Cvičte správně - délka cvičení a tepová frekvence

Trenažéry inCondi disponují měřením tepové frekvence, což vám usnadní cvičení. Je nutné udržovat tělo v aerobním režimu, tedy v nižších tepových frekvencích 55 až 70% maximální tepové frekvence. Tu zjistíte orientačně odečtením věku člověka od čísla 220.

A co délka cvičení? Pro hubnutí doporučujeme 30-40 minut denně. S trenažéry inCondi a propojenými tablety cvičení uběhne velmi rychle!